divendres, 12 de gener del 2018

Tobi Lolness



En Tobi Lolness no fa més d'un mil·límetre i mig. 
Forma part del poble que habita el gran roure des de la nit dels temps. 
Com que el seu pare s'ha negat a revelar el secret d'un invent revolucionari, la seva família s'ha hagut d'exiliar i després ha estat empresonada i condemnada a mort. 
En Tobi, però, s'ha pogut escapar. Amagant-se als forats de l'escorça, corrent per les branques, esgotat, els peus ensagnats, en Tobi fuig, perseguit pels seus... 
Durant quant de temps? 




Timothée de Fombelle


  • Per pensar, per comentar:
  • Penses que els animalons tenen sentiments com les persones?
  • T'agraden els bitxos?
  • Has comptat alguna vegada els animals que hi pot haver en un arbre?

6 comentaris:

  1. A mi m'està costant llegir les primeres pàgines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aziz.
      Em sembla que us ho vaig dir, al principi és una mica complicat perquè no coneixes els personatges ni els llocs, però si segueixes llegint, veuràs com poc a poc ho vas entenent i segurament t'agradarà. Si encara no t'agrada, no et preocupis, demana per canviar de llibre.
      Fins aviat

      Elimina
  2. No m'està agradant aquest llibre perquè té 289 pàgines i les primeres 10 pàgines em costa de llegir.Però crec que si llegeixo més i l'entenc em pot agradar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gabriela, quasi que tu mateixa et dius el que li responc a l'Aziz. De tota manera, insisteixo, No et preocupis si no t'agrada el llibre, hi ha llibres per a tots els gustos. Intenta fer un canvi.
      Un petó

      Elimina
  3. m´està agradan el llibre es beritat que les primeres 10 pàgines costen peró es molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Oumayma
      Que bé que t'hagis esforçat una mica al principi i ara t'agradi.
      Quin bitxo creus que és en Tobi, un escarbat?
      Un petó

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.