divendres, 12 de gener del 2018

Llibre del cementiri

En Nin, amb només 6 anys, ha estat abandonat al cementiri.
Els senyors Owens, després de consultar-ho amb la resta d'habitants del cementiri, l'adopten.
De mica en mica, en Nin Owens anirà aprenent, de la mà d'extravagants personatges, a controlar la seva ment, a aparèixer i desaparèixer sense ser vist i altres propietats dels morts .
Les coses s'aniran complicant quan en Nin descobreixi que 'assassí dels seus pares el persegueix per matar-lo. Necessitarà l'ajuda de la seva amiga Bipper per sobreviure.

Gaiman descriu les particularitats dels morts amb una gran dosi d'humor, parla d'un selecte grup de macabres, integrat per autors maleïts (Víctor Hugo), presidents nord-americans, comtes, bisbes i altres personatges importants.


Neil Gaiman

  • Per pensar i comentar:
  • Per què penses que els morts ens fan por?
  • T'agraden els llibres de por? Per què?
  • Què en penses de la venjança?

15 comentaris:

  1. El llibre m'ha agradat molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Selina.
      I què és el que més t'agrada?
      Fins aviat

      Elimina
  2. Encara no entenc molt bé pèro es interessant.M´agrada perqùe hi ha molta aventura. També m´agraden els dibuixos,perqùe són molts realistes . Al principi m`he confós amb el què explicava.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Diana.
      Jo em penso que el llibre comença una mica estrany expressament, per crear misteri. Perquè és això, un llibre d'intriga, misteri i por.
      Fins aviat

      Elimina
  3. Encara no l'he acabat.Encara vaig per la pg 20.Crec que aquest llibre és molt interessant i divertit.Crec que el nen és molt espavilat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Douaa.
      Estic d'acord, en Nin sembla molt espavilat, però a mi no em sembla del tot un bon noi. Què n'opines?
      Un petó

      Elimina
  4. El llibre m'està agradant i tinc curiositat per saber com acaba.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Osama.
      Com hauries reaccionat tu si et passés una cosa semblant?
      Una abraçada

      Elimina
  5. A mi m'agrada molt perquè és interessant i m'agraden les coses interessants. Jo de moment el recomanaria a totes les escoles perquè el poguesin llegir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Oscar.
      Què és el que t'interessa del llibre: conèixer les aventures o les coses que els morts li van explicant a en Nin?
      Fins aviat

      Elimina
  6. Aquest llibre m'ha agrada. crec que els sentiments dels llops son molt bons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abdelhafid.
      No sé si t'has equivocat de llibre o és que jo no recordo cap llop en la història. M'ho expliques?
      Un petó

      Elimina
  7. Estic a la pàgina 30 i creec que es repeteix.Es bastant avorrit al principi , perquè el dibuix està al principi i després m'explica com és físicament quan ja hi havia vist com era.
    Així que jo canviaria i posaria el dibuix al final.En general de moment no m'agrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Kawthar.
      Trobo que tens una molt bona idea. Jo no hi havia pensat però és veritat, que si ja has vist el dibuix no cal que te l'expliquin.
      Gràcies.

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.