divendres, 12 de gener del 2018

La gran aventura de Marvin i James


La història de la sorprenent amistat entre un escarbat amb gran talent per la pintura i un nen solitari d'onze anys. 
Quan a en James (el nen) li regalen una ploma i tinta, i en Marvin (l'escarbat) comença a utilitzar-lo per fer còpies perfectes de grans gravats de Dürer, tothom creu que és en James qui té un increïble talent. 
Dissortadament, aquesta informació cau en mans d'una banda de falsificadors d'art... i aquí és on l'aventura es torna trepidant! 
En James, un noi d'onze anys, i en Marvin, un escarabat jove amb un talent artístic increïble, s'enfronten a una perillosa xarxa de lladres de quadres.



Elise Broach
  • Per pensar, per comentar:
  • Coneixes el pintor Durer?
  • Tu haguessis dit que el dibuix l'havies fet tu?
  • Què en penses del preu d'alguns quadres famosos?

20 comentaris:

  1. El principi del llibre és sorprenent! Crec que, inclús, és més emocionant del que ens havien explicat!
    Em dona la sensació que repeteix masses paraules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yasmina.
      És veritat, és una mica diferent de com l'explico, però així podeu descobrir més coses amb la lectura.
      Jo no me n'he adonat de que repeteix moltes paraules. Ara el tornaré a llegir.
      Fins aviat

      Elimina
    2. Sí! Ja em queda poc per acabar-lo!!

      Elimina
    3. Sort Yasmina.
      Ja em faràs una valoració global.
      Una abraçada

      Elimina
  2. El principi m'està agradant molt. És una història d'aventures. És un llibre fantàstic i hi ha una part que no m´agrada, però esta bastant bé!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Kevin.
      Tens raó, és un llibre d'aventures.
      I, quina és la part que no t'agrada massa?
      Fins ara

      Elimina
    2. No m'agrada gaire la part on surten tots els personatges com en Dalí, en Dürer,en Da Vinci, etc., perquè és com si no tingués res a veure amb la història!

      Elimina
    3. Potser tens raó Keila, però a mi em va agradar la informació que donava, trobo que està bé veure els artistes famosos com a persones.
      Un petó

      Elimina
  3. Hi ha algunes paraules d'aquest llibre que em costen d'entendre. I penso que la festa d'en James no ha sigut molt divertida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Julio.
      No sé a quina festa et refereixes. Em rellegiré el llibre.
      I no et preocupis per les paraules que no entens, si vols ho preguntes, però si entens la història, no importa una paraula més o menys.
      Fins aviat

      Elimina
    2. Hola Anna, no es tant divertida la festa d'en James perque li van regalar un full i una ploma per dibuixar.

      Elimina
    3. Hola Julio.
      Ara ja sé de què parles, i m'ha fet pensar que de vegades això dels regals és ben complicat, no t'ha passat mai a tu que no saps què regalar?
      Un petó

      Elimina
  4. Aquest llibre és molt guai, perquè hi ha moltes aventures. Em costa una mica llegir-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Enrique.
      Quina aventura t'ha emocionat més?
      Fins ara.

      Elimina
    2. En realitat m'han emocionat totes.

      Elimina
    3. Està bé Enrique.
      A mi m'emocionen més les decisions i pensaments íntims que les intrigues.
      Fins aviat

      Elimina
  5. Al principi es una mica avorrit però després es mes divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Guillem.
      Veig que a tu t'agraden les intrigues i les aventures.
      Li faries cas a un escarbat si intentés ajudar-te?
      Fins ara.

      Elimina
  6. M'agrada molt el llibre, es super divertit.
    Jo tambe diria que el dibuix l'he fet jo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abel.
      I no pensaries i tindries por de les conseqüències que poguessin venir després?
      Jo sí.
      Fins ara

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.